Claras lektion för Emelie på Celine

I alla fall idag så red Clara Celine på lektion för Emelie. Emelie är ju hon som alltid tagit hand om Celine när jag varit borta eller inte kunnat tagit hand om Celine. Så Emelie känner ju Celine väldigt bra. Och det gick faktiskt jättebra för Clara idag. Det va roligt att se. Jag tror Emelie va lite bättre att förklara än jag ;) höhö. Jag har verkligen skit svårt att stå och förklara hur hon ska göra, eller jag är väl inte kass, men jag vet ju själv hur jag gör men det är ju skit svårt att förklara eftersom jag gör det automatiskt. 

Sen tycker jag Clara är väldigt duktig för att bara ridit på ridskola fram till nu. Hon har ju bara fått här "då kan ni komma fram i trav", egentligen vet hon ju inte alls hur man kommer fram i en bra trav. Så långt har hon aldrig kommit. Det tycker jag är dåligt av ridskolan, att dom inte visar det från grunden. Så Clara har förstås mycket att lära men det kommer gå fort om...

HELVETE HAR MIN REDBULL I FRYSEN!!!!! :O Den va is!!!

.. Sorry (fick lite panik). Jo det kommer ju gå as fort för henne att lära sig. Celine kräver ju nästan att det ska vara rätt annars blir hon som ett stort frågetecken och fattar inte vad hon ska göra och springer bara och har huvudet uppe i taket typ. Celine markerar så väl när det är fel. Så därför kommer hon va tvungen att lära sig fort annars blir det ju inge roligt att rida. Det va så jag lärde mig. Och med tanke på att hon kommer få rida henne minst 5 dagar i veckan så kommer man bara hinna blinka sen kommer det gå as bra för dom :)






Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: