do stupid shiet

Idag har jag gjort det bästa beslutet i mitt liv tror jag. Ouuh, ibland får man till det helt klart.
 
Ja och sen till nått helt annat - idag! Började den här dagen med att fika med ett fett gäng elektriker haha. Lite wierdo, men det var gott så. Skolan rullade på som vanligt, gymmade idag också. Inte allt för ont efteråt så det är ett stort plus! Mötte upp Patricia efter skolan, fick sällskap av henne blandannat på tåget hem. Men nu.. VÄDRET?! Hallå vad hände, det öser ner ute. Då menar jag inte lite lätt, mina låga converse var heltäckta i vatten för det regnade så mycket när jag klev av tåget. Sjukt! Jag som ska ut och rida snart, ville fota osv. Men nej nu regnar det ju bara sjukt mycket. Usch!
 


Jag fick lust att hissa och dissa lite så..
 
Hiss! 
♥ Att jag får Mac Book nästa vecka!!
♥ Att jag kan rida nu och inte har lika ont.
♥ Imorgon färgar jag dipdye hihi.
♥ Jag ska vara hela helgen hos Mimmi och Sanna, wöö!
♥ Jul på lördag haha.
 
Diss! 
♥ Mina Tretorn Falsterbo har gått sönder
♥ VÄDRET
♥ Min jävla skit mobil. Xperia </3
Typ så idag (gullig bild från 9an hhihiu) REGNREGNREGN. :thumbdown:
 


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: