God natt och sånt där..

Hej bloggen och alla bloggläsare :) Egentligen.. varför säger man "hej bloggen"? Skit töntigt ju. Idag har jag i alla fall gått hel dag i skolan för första gången hittils. Sista lektionen var faktiskt helt och okej och tiden går väldigt fort. Sen när jag kom hem med tåget kvart över 5 så åkte jag nästan direkt till stallet för idag har jag lektion för Malin.

Dagens lektion gick skit bra. Det var markarbete idag och vi red över lite travbommar på långsidan, sakta av till skritt (5 steg) fram i trav igen och över en till travbom. Sen galoppera vi över en galoppbom bara fast i böjning/ställning innåt. Det låter enkelt men det är ortroligt svårt för hästarna tycker det är jättejobbigt. Men Celine vart as fin och Malin sa att hon har fått en super fin galopp. Hon får liksom runda luftiga galoppsprång. Jag älskar att galoppera på henne nu för tiden. Det är min nya favorit-gångart!! 

Nu sitter jag och målar naglarna, oranget blev det. Sen försöker jag fixa klart min "hemliga"-grej som tydligen ska behöva ta evigheter.. Är ni nyfikna och förväntansfulla? :D
 






Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Wilma

Jag har skickat bilder på din mail :D

2012-08-29 @ 21:33:39
URL: http://wilmafur.blogg.se
Postat av: Wilma

Jag har skickat bilderna :D

2012-08-29 @ 21:34:30
URL: http://wilmafur.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: