Jag har gjort designer hela kvällen..

Som rubriken lyder så har jag setat och gjort designer hela kvällen. Nu har jag ju faktiskt fått Photoshop CS6 (nyaste) på min skoldator eftersom jag går mediaprogram. Vilket betyder att jag kommer använda det när jag gör designer till er. Roligt va? :D Är ni intresserade av en design så finns mer info här!

Nu ska jag lägga mig och sova. Jag har varit trött hur länge som helst. + att jag känt något slags illamående då och då. Skit skumt och väldigt jobbigt. Just nu känner jag inte av det men ibland helt plötsligt så kan det komma fram. Obehagligt, vill inte bli magsjuk.. *inbillningar nu*

Planer för helgen = inte en lugn stund!
FREDAG:
- Skola till 14 - ÄTA kotlett, beanaise och hasselbakspotatis (lyxmat på vår skola) 
- Till stallet och Clara ska rida för Emelie (om inte clara fortfarande är sjuk)
- Nörda vid datorn och göra designers til er!!!!
- Försöka få upp min "grej" på bloggen som jag hållit på med i veckan
- Sova med Robin

LÖRDAG:
- Fälttävlansläger
- Göra designer till er!!!
- Sova/umågs med bästa och efterlängtade Hanna

SÖNDAG: 
- Fälttävlansläger
- Ta kort?? (hur tänkte jag där?)
- Greja till ridskolans 50års fest
- Ha ponnyridningen
- Möte med Claras föräldrar och påskrivning av avtal om fodervärd
- SOVAAA!!!!

Hur ser eran helg ut?




Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: