30 December!

Gud vad det här året har gått fort! Idag är ju lixom den sista "riktiga" dagen på 2012, gud det känns helt sjukt. Det brukar inte kännas såhär inför nyår, kanske är för att jag var så inställd på att vi skulle dö den 21a haha ;) Nej men jag har verkligen gjort så otroligt mycket kul iår så kommer verkligen sakna det här året haha. Men vi ska se till att 2013 blir ännu bättre.

Några saker att se fram emot under 2013 vad jag vet än så länge:

* GÖTEBORG HORSE SHOW!!
* One Direction haha
* Strömsholms tävlingarna
* SOMMARLOV
*JAG FYLLER 18!!!!!!!!!! :love:
* Körkort
* Alla tävlingar

Har ni något speciellt plannerat inför nästa år? :D

Tumblr_mftf5ep47b1qkusj3o1_500_large



 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: M A T I L D A'

Jag ser fram emot:

* GÖTEBORG HORSE SHOW!!
* Justin Bieber
* Jag ska börja tävla
* SOMMARLOV
*JAG FYLLER 15!
* Körkort (typ moppe eller epa haha)
* Alla tävlingar


;)

Svar: Kul! :D
ZMURFS

2012-12-30 @ 15:19:51
URL: http://matildajjansson.webblogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: