December

En liiiten del av december.
Jag, Sanna och Patricia var i Globen och kollade på Stockholm Interntional Horseshow, det var så kul! Jag köpte min skol-vinterjacka som var från Pikeur och så var det jätte kul när läsare kom fram och hälsade.

Jackan ↓


 
 Vi hade Julshow i stallet, jag var Rosa Pantern på Hazy! Filmen kan ni se HÄR för de funkar inte.


Jag har börjat rida Hazy ordentligt nu när hon gått upp i vikt.


Det var julafton, jag red ut tillsammans med Linda och Sanna. Det gick foooortttttttt! Men jag överlevde åkte hem åt mej fet och fick massa fina julklappar. :love:


Utöver det som är lite intressant har jag väl försökt få Sanna köpa en nyårsklänning = totalt omöjligt, bytt skola, kollat tjugotusen gånger på Victotia's Secret Fashion show och blivit kär i Chuck Bass.. :D



Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: