Fagersta Ryttarklubb!

Vi har visat det här en gång förut vet jag men kollade på det imorse och måste visa det igen. För några veckor sen firade vår klubb 50 år och då kom vi i U-sek på idéen att göra en lite typ av parodi på olika människor från klubben så här kan ni se hur folket i FRK är ;)

1. Min tränare Malin
2. Jimmy och Mona
3. Min hopptränare Carina   <- Den är bäst haha!
4. Evis en av ridlärarna
5. Anna Rosendal, våran tävlingsledare och hon som har koll på allt och fixar allt ;)
6. Pernilla
7. Emelie Lindbäck, som ibland rider Celine och Hillary ibland vet ni? :)
8. Jag haha!
9. Min mamma


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Sara

HAHAHAHAHAHHAHAA

2012-12-30 @ 16:46:34
URL: http://hamreryttarna.blogg.se
Postat av: Anonym

HAHA

2012-12-30 @ 19:46:10
Postat av: Sara Ljung

HAHAHAHAHA ÅH

2012-12-30 @ 22:44:26
Postat av: Clara

Asså Gud skrattar och skäms lika mycket varje gång....

Svar: HAHAH jag med!
ZMURFS

2013-01-01 @ 19:27:37
URL: http://clarrie.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: