One of the hardest parts of life is deciding whatever to walk away or try harder.

Lördag natt eller söndag morgon? Jag kollade på Gossip Girl på eftermiddagen och somade haha. Sovit i flera timmar och är jätte pigg nu. Såklart :thumbdown:

Jag skrittade Hazy en timme idag, i djup snö på terrängbanan. Det var så mycket snö så de var helt sjukt! På bilden är det lite snö jämfört med en bit bort. Hon drunknade nästan haha! Men det är jätte bra för henne att bara skritta i djuksnö tror jag. 



Imorgon får jag se om jag rider eller inte, ska till Västerås med Sanna (INTE FÖRSOVA OSS) och förbereda lite inför nyår. Fattar ni att det bara är en dag kvar?! Jag längtar så häääääär mycket. Det kommer bli det bästa nyår någonsin ;)

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Elin

Här har vi ingen snö alls...

Svar: va :O :O ojj!!!
ZMURFS

2012-12-30 @ 08:34:06
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: