På väg till västerås!

Det här är ett tidsinställt inlägg så förhoppningsvis sitter ja goch Vendela på väg till västerås just nu, vi brukar ju annars alltid lyckas försova oss men idag SKA vi lyckas gå upp i tid annars snor jag en liten postbil och kör till Västerås! Nu när jag tänker på det ar jag alltid velat ha en sån, ni vet en sån liten som inte är en riktig bil utan ser ut lite som en golfbil? :D Tänk va skönt att ha en sån att åka till skolan med istället för att cykla haha.

Men i alla fall, hela dagen kommer vi vara i Västerås och sen får vi se vad som händer efter det. Mamma tar hon om Hillary som ska få ut och skrittas lite nu efter dom här dagarna med hårdträning :)

Två bilder från i sommras på mig och Eve haha...





Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: