Roligaste tävlingen 2012!

Nu drar vi igång en efterlängtad tävling. Jag har personligen fått massa önskemål om att ha en designtävling igen. Och jovisst, nu kör vi.. Men den här gången gör vi det lite roligare. Med lite inspiration av andra bloggar så har vi valt att göra såhär:

Ni ska kommentera fördomar ni har om oss (Patricia, Sanna och Vendela). T ex. Jag tror Sanna gillar att bada i saltvatten och äta grillad mat bla bla bla. Ni ska alltså skriva hur ni tror vi är som person och typiska saker vi gör. Ni väljer själva om ni vill bara välja en eller om ni skriver något om alla tre. Men kom ihåg att bäst sjukast svar vinner. Så ni ska alltså skriva era fördomar om oss och den som prickar mest rätt vinner en animerad bloggdesign av mig. 

Regler:
1. Kommentera era fördomar om oss (glöm inte att skriva er mejl och ert namn)
Om ni vill ha mer chans:
2. Kopiera bilden och länka till tävlingen.
3. Lägg till oss på Bloglovin (HÄR) och gilla det här inlägget!

Lycka till!!
Tävlingen avslutar på nyår.


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Sabina

Patricia: Är den som jag anser är den som har "ordning" på allt, verkar vara den trevliga tjejen i gänget som också håller humöret uppe. Verkar vara snäll och väldigt öppen.

Sanna: Är den lite "flummiga" som kanske inte tar allt så seriös,
verkar vara den av er som är lite "bitchig" som ska vara bäst på allt osv. :) haha Men verkar även va trevlig och glad

Vendela: Tycker jag verkar vara den "blyga" tjejen bland er, säger inte så mycket, men kan bjuda på sig själv ibland. Är väll den som också har lite ordning på saker och ting, tar allt seriöst.

Jag har även länkat om eran tävling :)

2012-12-19 @ 11:17:40
URL: http://smebacksflikka.blogg.se
Postat av: Lisa Fager

-Jag tror att ni alla är sånna som gillar att testa nya saker "bara för att se om det går", typ som att om i får en idé måste ni prova den osv.
-Jag tror att Sanna är den som är livligast av er, eller den som är mest pratig.
-Sen tror jag att Vendela är den som slås i huvudet på andra (jag har själv upplevt det)
-jag tror att Vendela fjäskar för Sanna(ridlärar sanna) för att sen få kunna åka ut och tävla Hazy!
-Jag tror att Sanna är den som satsar mest på ridningen, alltså rider mest seriöst till vardags när hon inte rider ut eller så.
-Vendela är en svikare, det vet jag! ;)
-Patricia tror jag är sån som är lugn och uppför sig bland folk men när hon är bland kompisar är hon mer "galen" eller hur man beskriver det...
-Jag tror att Vendela är en sån man inte vill bråka med då hon blir arg när saker inte blir som hon har tänkt sig.
-Vendela försöker spara massa pengar hela tiden och vill aldrig äta donken men ändå så försvinner pengarna på "ett mystiskt sätt", kläder eller B&J.
-jag tror att den jag är mest lik av er är Patricia.
-Jag tror att Sanna och Vendela är sånna som inte gillar att bada i sjöar om ens vendela gillar att bada?


Kanske kommer på nå mer sen och då skickar jag bara en ny kommentar! :)

2012-12-19 @ 11:19:29
URL: http://tavlingsponni.blogg.se
Postat av: Sara Ljung

Patricia, jag tror du älskar peppakaksdeg, du verkar vara en sån person. Jag tror inte du är någon som gillar att åka utomlands, utan trivs bäst häär. Även fast du säkert tycker Sveriges väder suger!!

Sanna, jag tror du vart en person som brytt dig supermycket om ditt utseende förut, men att du inte gör det lika mycket längre. Och att du kan vara supermissnöjd efter en tävling, även fast du vann överlägset!

Vendela, jag tror att du ÄLSKAR att vara ute med kompisar, typ "festa" och ha skitroligt. Att du älskar rosa (hhahaha), och du köper det som finns i denna färg. Även fast du inte rider så mycket pga din skada verkar du bry dig mycket om märkeridkläder!

Gryyyym blogg hörni, förebilder för mig på alla sätt.

2012-12-19 @ 11:21:30
URL: http://ljungsara.blogg.se
Postat av: Sara Ljung

Patricia, jag tror du älskar peppakaksdeg, du verkar vara en sån person. Jag tror inte du är någon som gillar att åka utomlands, utan trivs bäst häär. Även fast du säkert tycker Sveriges väder suger!!

Sanna, jag tror du vart en person som brytt dig supermycket om ditt utseende förut, men att du inte gör det lika mycket längre. Och att du kan vara supermissnöjd efter en tävling, även fast du vann överlägset!

Vendela, jag tror att du ÄLSKAR att vara ute med kompisar, typ "festa" och ha skitroligt. Att du älskar rosa (hhahaha), och du köper det som finns i denna färg. Även fast du inte rider så mycket pga din skada verkar du bry dig mycket om märkeridkläder!

Gryyyym blogg hörni, förebilder för mig på alla sätt.

2012-12-19 @ 11:21:32
URL: http://ljungsara.blogg.se
Postat av: Sara Ljung

Patricia, jag tror du älskar peppakaksdeg, du verkar vara en sån person. Jag tror inte du är någon som gillar att åka utomlands, utan trivs bäst häär. Även fast du säkert tycker Sveriges väder suger!!

Sanna, jag tror du vart en person som brytt dig supermycket om ditt utseende förut, men att du inte gör det lika mycket längre. Och att du kan vara supermissnöjd efter en tävling, även fast du vann överlägset!

Vendela, jag tror att du ÄLSKAR att vara ute med kompisar, typ "festa" och ha skitroligt. Att du älskar rosa (hhahaha), och du köper det som finns i denna färg. Även fast du inte rider så mycket pga din skada verkar du bry dig mycket om märkeridkläder!

Gryyyym blogg hörni, förebilder för mig på alla sätt.

2012-12-19 @ 11:21:42
URL: http://ljungsara.blogg.se
Postat av: Sara Ljung

Patricia, jag tror du älskar peppakaksdeg, du verkar vara en sån person. Jag tror inte du är någon som gillar att åka utomlands, utan trivs bäst häär. Även fast du säkert tycker Sveriges väder suger!!

Sanna, jag tror du vart en person som brytt dig supermycket om ditt utseende förut, men att du inte gör det lika mycket längre. Och att du kan vara supermissnöjd efter en tävling, även fast du vann överlägset!

Vendela, jag tror att du ÄLSKAR att vara ute med kompisar, typ "festa" och ha skitroligt. Att du älskar rosa (hhahaha), och du köper det som finns i denna färg. Även fast du inte rider så mycket pga din skada verkar du bry dig mycket om märkeridkläder!

Gryyyym blogg hörni, förebilder för mig på alla sätt.

2012-12-19 @ 11:21:55
URL: http://ljungsara.blogg.se
Postat av: Carro

- Jag tror att Sanna gillar gurka mer än sitt liv, hon verkar vara sån!
- Patricia verkar vara SJUKT smart, inte som einstein uta typ 10000 gånger bättre!
- Vendela tror jag är en pink girl, en sån som festar eller sitter i sitt rosa perfekta rum och målar naglara
- Sanna, enligt min uppfattning är en craaazzzyy tjej som typ är helr random och tycker livet är en potatis ;)
- Vendela, du verkar vara en sådan som äter allt utom stark mat, typ som cili con carne och sånt!
- Patricia, din favoritfärg är svart eftersom celine är svart och du skulle gärna vilja hjälpa till i Afrika när du blir stor.
- Ingen av er gillar ärtsoppa, ni verkar nte vara sådana.
- Sanna verkar vara en sån som ALDRIg får en bad hairday utan efter ALLT men kan genomgå så ligger håret helt perfekt ändå!
- Patricia du älskar fryst mango, eller hur?
- Om ni var tvugna så tror jag att ni skulle kunna skita i en brevlåda, men Patricia och Vendela skulle nog kolla om det var post i brevlådan innan. Sanna skulle skratta igäl sig och inte göra det :)
- Jag är säker på att någon av er kommer skratta åt detta skämtet: En mobiltelefon ringer och en av männen i omklädningsrummet svarar med hands-free och högtalaren på.
Alla andra i rummet lyssnar också....
Mannen: HALLÅ!
Kvinnan: Älskling det är jag. Är du på klubben?
... ... ... Mannen: Ja
Kvinnan: Jag är i sta'n och har hittat en fantastisk läderjacka. Den kostar bara 7,500 kronor. Är det OK om jag köper den?
Mannen: Ja då, naturligtvis, om du nu tycker så mycket om den.
Kvinnan: Nu när jag har dig på linjen så ... Jag var också just förbi Mercedes för att få monterat den där stjärnan du vet. De har fått in 2011 års modell och de hade en superhäftig SL500. Det är just en sån som jag alltid önskat mig.
Mannen: Vad kostar den då?
Kvinnan: 2,2 milj. kr. i standardversionen.
Mannen: OK, så köp den då, men för det priset skall det också ingå vinterhjul!
Kvinnan: Tack, älskling vad du är gullig. Så var det bara en sak till. Sommarhuset som vi tittade på förra året, är till salu igen. För 10 500 000 kr.
Mannen: OK, bjud bara 10 miljoner. Det accepterar de säkert och gör de inte det så ge dem den där halva miljonen till. Det är ju ett bra pris ändå.
Kvinnan: OK. Vi ses senare. Jag älskar dig, raring!
Mannen; Hej då - Jag älskar dig också.

Telefonsamtalet slutar och de andra männen i omklädningsrummet stirrar på honom - mållösa - tills mannen med ett stort leende säger:

Är det någon här som vet vems mobiltelefon det är?

- Sanna och jag är nog väldigt lika, dålig humor, galna men perfektionister och bli aldrig nöjda om det inte går 100% bra.
- Vendela är en riktig satmara, nejmen när hon är arg då är hon bannnemig arg! :)

love you <3

2012-12-19 @ 14:29:29
URL: http://elitee.blogg.se
Postat av: Hanna

Sanna: Jag tror du är en sjukt rolig tjej som älskar att rida på bananer;) Jag tror inte att du gillar frukt eftersom du gillar mer att rida på dom. Jag tror att du brukar bli så glad ibland att du springer ut ur klassrummet och skriker OH MY GASH JAG ÄLSKAR SNÖ och börjar rulla dig i de. Jag tror att du är jätte snäll MEN sjukt dålig humor!!!

Vendela: Jag tror du är blyg men att du älskar att skämma bort dig:D Du är konstig på ett bra sätt o älskar att rida på stora mangosar. Du är säkert rolig att va me men ibland är du för rolig så man får ont i magen av skratt så man inte vill va me dig. Men Sanna o Patricia ÄLSKAR din dåliga roliga humor.

Patricia: Jag tror du är en sån där tjej som aldrig kan sitta still bara vill springa o röra på dig. Du hatar när dina vänner kittlar dig. Så när dom gör de bara springer du hur långt som helst. Jag tror du har fin men lite ovanlig klädstil. Du älskar att rida på din super fina melon. Men du älskar att äta meloner också såklart inte din frukt som inte finns utav frukten melon. Jag tror du gillar att ta ego bilder men dom blir fina så du bara fortsätter ta fler o fler.:D

Ja men de va de ja hade att skriva nu hoppas jag bara att ja vinner KRAM<3

2012-12-19 @ 14:51:24
URL: http://hannasegerstrom.devote.se
Postat av: Amanda & Michaela

Ta inte allt på allvar haha ;)

Sanna: verkar vara den som är typ clownen, kanske nya jobbet haha ;) 2: lever livet på sitt sett. 3:vill ha ett eget (slott) & låta ingen komma dit! 4: tror hon gillar sniglar.

Patricia. 1: bitchen i zmurfs men endån supersnäll! 2: tror Patricia gillar att bada bland gegga! 3: kommer att jobba på ett Zoo med alla hennes djurvänner. 4: kommer ha en myrslok när hon flyttar hemifrån.

Vendela. 1: tror hon gillar allt rosa, kommer nog bo i ett rosa hus med BARA rosa saker. 2: tror hon vill bli vän med en giraff? 3: typ den blyga men man vet aldrig vad ni kan göra tillsammans ;) 4: men om hon inte bor i ett hus med rosa saker kommer hon nog bo i ett sämre hus för Vendela spenderar alla pengarna på Ben & Jerry ;)

Visa är lite taskiga men ta inte det på allvar :) gjort allt på blogglovinen & lagt upp det på vår blogg ;)

2012-12-19 @ 15:01:52
URL: http://www.ponnyzmurfarnas.blogg.se
Postat av: Ella Gullman

Ta inte allt seriöst!
Tror Patricia ALLTID dricker kaffe, typ latte och tror inte hon skulle klara sig utan den. Sanna verkar vara crazy och gillar typ maskar och sniglar och gillar att vara typ barnslig :p Tror också Sanna är en riktig tävlingsmänniska så hon känner att hon typ måste vinna xD
Vendela verkar blyg och verkar gå på rosa moln då jag har uppfattat att hon gillar rosa... Har också fått för mig att Sanna biter eller har bitit på naglarna ;)

2012-12-19 @ 17:17:10
URL: http://specialpony.blogg.se
Postat av: Tussie & London - med drömmen att rida SM

Jag tror att ni skämmer ut er ganska ofta.
Jag tror att någon av er skulle vilja testa att blanda ihop alla möjliga ingredienser och äta det!
Jag tror att någon att Patricia älskar morötter, och gärna delar en med sin häst (men vill fortfarande ha den största delen ;p)!
Jag tror att Vendela gillar småbarn och är ett själv när hon är hemma.
Jag tror att alla har försökt spela coola för någon person men misslyckats totalt!
Sanna, jag tror att du du var väldigt äcklig när du var liten, gillade maskar och smuts.

Ta inget seriöst! (;

Följer er redan på bloglovin, och har gillat inlägget!

2012-12-19 @ 18:25:15
URL: http://londonryttaren.se
Postat av: Emely Persson

Sanna: Jag tror att sanna är den mest galna av er! ;) Hon kan nog sitta hemma och ha tråkigt och typ inte göra något alls. Och sen komma på en helt sjuk idé som att tillexempel sticka till stallet och rida i bikini i snön, och sen tänka att åhh det måste jag verkligen göra... Jag tror även att hon satsar väldigt mycket på sin ridning. Och jag tycker att hon är jätte duktig! :D Du och Hillary är jätte fina tillsammans och hon är nog ungefär lika galen som dig! ;) Så ni passar bra ihop! ;) <3

Patricia: Jag tror att Patricia älskar att fota och att vara med på bild! Hon tycker nog också om att göra galna saker! Fast lite andra än vad Sanna gör... Tillexempel att rida ut barback i snön och bara ösa galopp över fälten allt vad hon kan! Hon gillar säker också att sitta och äta gurka när hon sitter vid datorn eller nåt... Haha bara gissade men det känns lite typiskt henne... Jag tycker att du och Celine passar jätte bra ihop och är jätte fina tillsammans! Ser ut som att ni verkligen tycker om varandra!!! <3

Vendela: Jag tror att vendela är en sån typisk tjej... Nä men hon gillar rosa och är nog väldigt ordningssam! ;) Men hon kan nog äver hon va lite galen... Jag tror att hon hänger med på mycket galet som Sanna gör! :D Du och Hazy är jätte fina tilsammans! <3

Ni har verkligen en jätte fin blogg och jag läser den dagligen! :D

2012-12-19 @ 19:52:40
URL: http://ryttarmupparna.blogg.se
Postat av: Erics

Patricia: Jag tror inte det går en enda dag utan att du tänker på Kingsland! :D
Sanna: Tha Monkeey? Jag lovar skulle vi klä ut dig till en clown och kasta ut dig på cirkus så skulle du göra succé där och inte bara på Dressyrbanan. Har du ens en ända 2:a placering?
Vendela: Finns det en ända sak du äger som inte är ROSA? :D

2012-12-20 @ 15:09:40
URL: http://ericavuorinen.se
Postat av: Vanessa och Ville

Patricia: Den seriösaste av er alla tror jag men endå har hon en rolig sida och tar allt emd en nypa salt! Men tror att din pojkvän och hästen ibland tar liite mycket tid enligt dig då du kanske vill satsa på skolan också?
Vendela: En livsglad tjej som kämpar hårt även om det kommer motgångar ibland. Men hon ser nog livet som en utmaning och Y.O.L.O är bara skit för henne! Vem vet att man bara lever en gång? Hon är nog en riktig pinkgirl,nästan som en barbiedocka. Och att festa o ha kul är bara en del av hennes fartfyllda liv! :)
Sandra: Den absolut gaaalnaste av er alla som gillar att se folk skratta men när det gäller sllvar så är hon nog ganska seriös och ger gärnet!!! I zmurfakuten var du absolut galnast av dem alla!!! :D
Men du verkar han en stark relation till din häst och är nogrann med henne!



Kram o God Jul till hela Zmurfgänget!

2012-12-20 @ 20:31:15
URL: http://Russetville.webblogg.se
Postat av: andrea

Particia: Du verkar vara den som gärna springer runt i vattenspridaren på sommaren och som badar ofta!
Sanna: Du verkar vara en sån person som gillar att springa runt och smälla flygor på sommaren och på vintern gillar du att göra snöänglar!
Vendela: Du verkar vara smartast av dom alla, men ändå lite knäpp! Du verkar gilla rosa och har rent ut sagt allt i rosa! Men du verkar också vara en badkruka som inte gillar att bada i kalltvatten och sen verkar du vara bra på att laga mat!

2012-12-20 @ 23:06:21
URL: http://twohorses.blogg.se
Postat av: Jennifer Fernkvist

Patricia: Jag tror att Patricia är den som tar allt ansvar. Men hon är också den som är mest intresserad av sport. Men hatar allt som gäller snö, is och kyla. Det irriterar henne. Jag tror att hon hellre åker utomlans, istället för att vara i Sverige i denne kyla.

Sanna: Jag tror att Sanna är den blyga av er. Men tar ändå myckat plats och visar att hon vågar! Men när hon väl visar det, så klantar hon till det. Hon verkar lite petig, och nogrann när det gäller ridningen. Men hon tar allt på allvar. Hon är nog även det galnaste av alla också. Speciellt när det gällde "Zmurfakuten", då var hon helt galen och sjukt rolig!

Vendela: Jag tror att Vendela är en glad tjej, som oftast tänker på söta killar, och just färgen rosa. Hon verkar vara den mest nervösa, t.ex. om hon står framför en stor klass och ska läsa upp något.. Då blir hon helt röd som en tomat i ansiktet, och görjar garva direkt!

2012-12-23 @ 17:49:32
URL: http://jenniferfernkvist.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: