Svar på era fördommar - Sanna

Sanna: Är den lite "flummiga" som kanske inte tar allt så seriös,
verkar vara den av er som är lite "bitchig" som ska vara bäst på allt osv. haha Men verkar även va trevlig och glad
Svar: Det första är verkligen helt sant haha! Och jag är också lite så att jag vill gärna vara "bäst" på allt haha, men skulle nog inte säga att jag är "bitchig haha ;) Trevlig och glad hoppas jag att jag är i alla fall.
 
 
-Jag tror att ni alla är sånna som gillar att testa nya saker "bara för att se om det går", typ som att om i får en idé måste ni prova den osv - Haha det är så jag, förra veckan försökte jag sätta mig uppochner på min mini data stol men det gick inte så jätte bra haha...

-Jag tror att Sanna är den som är livligast av er, eller den som är mest pratig. Jag är nog ganska livlig och pratglad med dom jag känner, men med nya människor och sånna som jag inte känner så bra är jag nog lite blygare och tystare :)

-Jag tror att Sanna är den som satsar mest på ridningen, alltså rider mest seriöst till vardags när hon inte rider ut eller så. Jag skulle nog också hålla med om det, Partricia rider ju inte lika mycket längre och Hazy och Hillary ligger ju inte på samma nivå om man säger så, Hazy har ju haft föl och inte gått på så länge och Hillary tränas ju för att gå nationellt nästa år så då blir det väl lite så att jag sattsar lite mer på träningen :)


-Jag tror att Sanna och Vendela är sånna som inte gillar att bada i sjöar om ens vendela gillar att bada? Jag älskar att bada haha, fast hellst i pool för jag är rädd för fiskar haha ;)

Sanna, jag tror du vart en person som brytt dig supermycket om ditt utseende förut, men att du inte gör det lika mycket längre. Och att du kan vara supermissnöjd efter en tävling, även fast du vann överlägset!
Det är nog sant, förut typ stog man och platta håret som en galning när man skulle på tävling lixom haha!
Ja jag kan nog vara missnöjd efter en tävling men jag kollar mer på själva ritten än resultatet, visst det är kul att vinna men det är ju ännu roligare att vinna om man kan känna att man verkligen gjorde en riktigt riktigt bra ritt.

För 2-3 år sen :

 
 
- Jag tror att Sanna gillar gurka mer än sitt liv, hon verkar vara sån! haha ja jag älskar gurka!

- Sanna, enligt min uppfattning är en craaazzzyy tjej som typ är helr random och tycker livet är en potatis
Crazy och random kan jag nog hålla med om, men har aldrig tänkt på livet som en potatis...
 
- Ingen av er gillar ärtsoppa, ni verkar nte vara sådana. Jag tycker om ärtsoppa haha :D

- Sanna verkar vara en sån som ALDRIg får en bad hairday utan efter ALLT men kan genomgå så ligger håret helt perfekt ändå!
Jo tro mig, vissa dagar vill jag inte ens lämna huset...

- Om ni var tvugna så tror jag att ni skulle kunna skita i en brevlåda, men Patricia och Vendela skulle nog kolla om det var post i brevlådan innan. Sanna skulle skratta igäl sig och inte göra det
eeh haha...?

- Sanna och jag är nog väldigt lika, dålig humor, galna men perfektionister och bli aldrig nöjda om det inte går 100% bra.  Det där stämmer så bra in på mig, det är exakt jag! :D
 
Sanna: Jag tror du är en sjukt rolig tjej som älskar att rida på bananer Jag tror inte att du gillar frukt eftersom du gillar mer att rida på dom. Jag tror att du brukar bli så glad ibland att du springer ut ur klassrummet och skriker OH MY GASH JAG ÄLSKAR SNÖ och börjar rulla dig i de. Jag tror att du är jätte snäll MEN sjukt dålig humor!!! Dålig humor kan jag hålla med om, resten fattade jag inte riktig.

 
Sanna: verkar vara den som är typ clownen, kanske nya jobbet haha 2: lever livet på sitt sett. 3:vill ha ett eget (slott) & låta ingen komma dit! 4: tror hon gillar sniglar.
Haha ja kanske lite, men bara när jag är bland folk jag känner. Ett eget slott skulle väll ingen säga nej till? ;) Sniglar som djur eller som maträtt haha ? Tycker inte om djuren dom är skit äkliga.

Sanna verkar vara crazy och gillar typ maskar och sniglar och gillar att vara typ barnslig Tror också Sanna är en riktig tävlingsmänniska så hon känner att hon typ måste vinna xDHar också fått för mig att Sanna biter eller har bitit på naglarna
Hahah varför tror alla att jag tycker om sniglar? Jag är en riktig tävlingsmänniska haha, hatar att förlora!
Har ALDRIG och kommer ALDRIG börja bita på naglarna det är så äkligt!!



Jag tror att ni skämmer ut er ganska ofta. Kan nog stämma haha.

Jag tror att någon av er skulle vilja testa att blanda ihop alla möjliga ingredienser och äta det! Nej det skulle jag inte vilja.
 
Jag tror att alla har försökt spela coola för någon person men misslyckats totalt!  Haha aldrig hänt

Sanna, jag tror att du du var väldigt äcklig när du var liten, gillade maskar och smuts. Ja det stämmer nog, jag brukade ha snigelrejs på min gungställning haha. Där har ni sniglarna.
 
Sanna: Jag tror att sanna är den mest galna av er! Hon kan nog sitta hemma och ha tråkigt och typ inte göra något alls. Och sen komma på en helt sjuk idé som att tillexempel sticka till stallet och rida i bikini i snön, och sen tänka att åhh det måste jag verkligen göra... Jag tror även att hon satsar väldigt mycket på sin ridning. Och jag tycker att hon är jätte duktig! Du och Hillary är jätte fina tillsammans och hon är nog ungefär lika galen som dig! Så ni passar bra ihop! <3
Haha det är så sant, kan få för mig hel knäppa saker ibland! Jag sattar VÄLLDIGT mycket på min ridning. Det är många gånger som jag har varit tvungen att välja bort andra saker för att kunna hinna med... Tack så jätte mycket och du har rätt i att jag och Hillary är välldigt lika i personligheten! :D

 
Sanna: Tha Monkeey? Jag lovar skulle vi klä ut dig till en clown och kasta ut dig på cirkus så skulle du göra succé där och inte bara på Dressyrbanan. Har du ens en ända 2:a placering? Jag skulle nog inte trivas som clown på en cirkus, är lite för blyg för det. Jag har ett par stycken haha ;)

Sandra: Den absolut gaaalnaste av er alla som gillar att se folk skratta men när det gäller allvar så är hon nog ganska seriös och ger gärnet!!! I zmurfakuten var du absolut galnast av dem alla!!!
Men du verkar han en stark relation till din häst och är nogrann med henne!
Det är nog sant, jag tycker om att ha kul men när det väl är allvar då är jag helt seriös haha. Ja jag och Hillary har en välldigt stark relation, vi förstår varrandra välldigt bra!
 
Sanna: Du verkar vara en sån person som gillar att springa runt och smälla flygor på sommaren och på vintern gillar du att göra snöänglar! Nej inget flug smällande på sommaren och det var länge sen jag gjorde en snöängel ;)
 
Sanna: Jag tror att Sanna är den blyga av er. Men tar ändå myckat plats och visar att hon vågar! Men när hon väl visar det, så klantar hon till det. Hon verkar lite petig, och nogrann när det gäller ridningen. Men hon tar allt på allvar. Hon är nog även det galnaste av alla också. Speciellt när det gällde "Zmurfakuten", då var hon helt galen och sjukt rolig!
)det är sant, jag är som sagt ganska blyg men när jag väl känner personerna så kan jag prata och härja hur mycket som hellst. Klantar till det vet jag inte riktigt om jag brukar göra haha, eller?
Jag är välldigt petig med ridningen, värsta perfektionisten haha.



 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: BÄSTIS FESTIS

Fina bilder, titta in båan nya blogg!

2012-12-31 @ 12:18:25
URL: http://bastisfestis.blogg.se
Postat av: Mimmi

tss sanna, du har alltid fint hår ;)

2013-01-01 @ 20:51:29
URL: http://mimmis.nu
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: