Svar på fördomarna - Vendela

Vendela: Tycker jag verkar vara den "blyga" tjejen bland er, säger inte så mycket, men kan bjuda på sig själv ibland. Är väll den som också har lite ordning på saker och ting, tar allt seriöst. 
 
Svar - Jag är inte blyg, bara att jag inte är med i Zmurf-akuten speciellt mycket haha. Jag har inte ordning på någonting egentligen är är väldigt sällan seriös haha.. :thumbup:
 
-Sen tror jag att Vendela är den som slås i huvudet på andra (jag har själv upplevt det)
-Vendela är en svikare, det vet jag! haha..
-Vendela försöker spara massa pengar hela tiden och vill aldrig äta donken men ändå så försvinner pengarna på "ett mystiskt sätt", kläder eller B&J.
-Jag tror att Sanna och Vendela är sånna som inte gillar att bada i sjöar om ens vendela gillar att bada?
 
Svar - Haha ja jag brukar slå folk i huvudet och säga "katisch-katosch" när dom säger nått korkat. HAHA för att jag byter skola, Lisa är bara allmänt töntig som inte vågar byta. ;) Jag äter faktiskt nästan aldrig Ben & Jerry längre.. Jag kan bada överallt nästan faktiskt, är inte "badkruka" eller nånting. 
 
Vendela, jag tror att du ÄLSKAR att vara ute med kompisar, typ "festa" och ha skitroligt. Att du älskar rosa (hhahaha), och du köper det som finns i denna färg. Även fast du inte rider så mycket pga din skada verkar du bry dig mycket om märkeridkläder!
 
 
Svar - Ja det är ju sant haha. Jag har väääldigt mycket rosa saker, mest i hästväg och jag rider nästan varje dag trots att jag har ont mest i märkesgrejer hehe. 
 
- Vendela är en riktig satmara, nejmen när hon är arg då är hon bannnemig arg!
- Vendela tror jag är en pink girl, en sån som festar eller sitter i sitt rosa perfekta rum och målar naglara
- Vendela, du verkar vara en sådan som äter allt utom stark mat, typ som cili con carne och sånt!

Svar - HAHA det är ju sant! Jag är nästan aldrig arg men när jag väl blir det är jag verkligen de haha.. Jag tycker om stark mat! ;) Haha mitt rum är faktistk inte rosa förutom myna lådor, och målar naglarna gör jag ofta för dom inte ska gå av.
 
Vendela: Jag tror du är blyg men att du älskar att skämma bort dig Du är konstig på ett bra sätt o älskar att rida på stora mangosar. Du är säkert rolig att va me men ibland är du för rolig så man får ont i magen av skratt så man inte vill va me dig. Men Sanna o Patricia ÄLSKAR din dåliga roliga humor.

Svar - Blyg är jag inte och "skämma bort mig" vad det nu innebär gör man väl gärna? Konstig på ett bra sätt är ju väääldigt sant.
 
Jag tror att Vendela gillar småbarn och är ett själv när hon är hemma.
Jag tror att ni skämmer ut er ganska ofta.
Vendela: Jag tror att vendela är en sån typisk tjej... Nä men hon gillar rosa och är nog väldigt ordningssam!  Men hon kan nog äver hon va lite galen... Jag tror att hon hänger med på mycket galet som Sanna gör! 

Svar - Haha till viss del. Skämma ut oss gör vi säkert bara att iaf inte jag tänker på det, jag är verkligen inte ordningsam men väldigt galen bara att det inte märks på bloggen. Jag gör nog allt galet Sanna gör men jag har släpat med henne på en mängd jätte sjuka saker hehe.
 
Vendela: En livsglad tjej som kämpar hårt även om det kommer motgångar ibland. Men hon ser nog livet som en utmaning och Y.O.L.O är bara skit för henne! Vem vet att man bara lever en gång? Hon är nog en riktig pinkgirl,nästan som en barbiedocka. Och att festa o ha kul är bara en del av hennes fartfyllda liv! 
 
Svar - Sant! Nej yolo är bra, typ. Man lever ju bara en gång då får man väl göra nått utav det. ;)
 
Vendela: Du verkar vara smartast av dom alla, men ändå lite knäpp! Du verkar gilla rosa och har rent ut sagt allt i rosa! Men du verkar också vara en badkruka som inte gillar att bada i kalltvatten och sen verkar du vara bra på att laga mat!
 
 
Svar - Jag är nog den som är dummast av alla oss, as osmart. Bada gör jag gärna, haha mat kan jag inte laga om det inte är pannkakor eller nått annat lätt. 
 
Vendela: Jag tror att Vendela är en glad tjej, som oftast tänker på söta killar, och just färgen rosa. Hon verkar vara den mest nervösa, t.ex. om hon står framför en stor klass och ska läsa upp något.. Då blir hon helt röd som en tomat i ansiktet, och görjar garva direkt! 
 
 
Svar - Haha ja glad är jag nog jämt, haha ja. Nej framför klassen kan jag bara babbla på och är oftast inte ett dugg blyg.
 

 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: