Vårat lycko år?

2012 har verkligen varit ett riktigt bra år när det gäller det mesta. Men extra bra när det gäller mitt och Hillarys tävlande. Vi började året med att rida LA:1 LB:1 och Lagtävlans på reg nivå och slutade med andra placering i nat. FEI Lagtävlans. Både jag och Hillary har utvecklats EXTREMT mycket det här året. Mitt mål för i år var att få placeringar i reg. LA och LA: P1, hade inte ens en tanke på att en försöka kvala till nationella tävlingar och nå står vi här och har till och med placeringar på nationell nivå! Jag är faktiskt riktigt stolt över både mig och Hillary :D

Nu får vi bara vänta och se hur långt vi kan komma nästa år, antagligen vårat sista år på tävlingsbanorna.



Alla våra starter och placeringer i dressyr under 2012, fast det saknas två vinster i LB:3 och LA:4 :)






Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Elin

Inte konstigt att ni får så bra resultat, ni passar sjukt bra ihop!:D

Svar: Tack! :D
ZMURFS

2012-12-31 @ 16:23:38
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: