Bara sjukt hur mycket man kan sakna nått.

Åh jag är så döende sjukt trött! Vet inte varför? Men just nu känns de som att jag skulle kunna somna på stället och inte vakna förens imorgon ungifär. Helt sjukt haha! Lite mycke beslutsångest om de mesta nu. ;( Kaos med allt ju. Finns folk till allt och jag ska tydligen träffa på alla av dom? Lust att gå ut och springa hundraåtta varv runt stan sen gå hem och sova typ :thumbdown: Nej men stay positive!
 
Åkte in till stan imorse med en av mina vänner. Kollade runt lite, käka spicy och bara pratat! Köpte ett linne och träningsskor, ska ta bilder på sakerna senare. Stannar här ikväll nu så vi får se vad förnått kul som händer då! :D
 
                     
   

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: