försöker sluta förstöra mitt hår totalt!!

Jag har iprincip slutat platta mitt hår helt. Jag gör det väldigt sällan. Bara när jag ska iväg på nått speciellt eller då det verkligen ser ut som en bomb. Jag brukar bara sätta upp det, vill inte sluta sönder på mitt hår som jag gjorde förut. Plattade det varje dag igenom hela sexan,sjuan och åttan helt säkert. Dom flesta dagarna i nian också, usch.. Ni skulle sätt mig och Sanna när vi skulle på tävlingar för nått år sen haha, vi plattade håret super noga. Hur fånigt?! Nu brukar jag bara göra en mittbena sätta upp det där bak och kanske platta ner luggen, max. Det märks också! Inte alls lika stripigt och så längre. Idag ↓


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: