Mysig promenad till tåget

Sitter på tåget nu, mobilbloggar alltså. Det va jättemysigt att gå till tåget idag. Idag hade det iaf kommit typ 1 dm och det va vitt överallt. Sååå mysigt! :-)

När jag kommer hem vid ett så ska jag ut till stallet och rida ut på Celine i skogen. Har ju slutat på Kerstinträningarna :( men det är bäst så. Så vi ska istället ut och busa i snön. Det snöar fortfarande så det kanske hinner bli lite mer snö. Sen åker jag han till Sanna och sover där tillsammans med hela ligan sen bär det av till GLOOOOOOBEN (!!!) på lördag morgon :D vilka träffar vi?


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Jane <33

Mig! :D

2012-11-30 @ 21:43:08
URL: http://ccanter.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: