Så taggad!!!

ÅÅÅHH NU ÄRE INTE LÅNGT KVAR DET SKA BLIR SÅ SJUKT JÄKLA SGSDFGTW€TGWEGR KUL !!!!
Det är helt sjukt egentligen hur mycket jag har längtat efter den här helgen och jag vet inte hur många gånger jag har skrivit det här på bloggen haha!
Har ju fått pengar nu när jag fyllde år så jag har ju massa att shoppa för men det första jag ska kolla efter är ett fint ländtäcke. Jag har på nått sätt lyckats tappa bort ALLA mina ländtäcken (och jag har lixom mellan 7-9 st haha) Har bara hittat två av dom här och resten är spårlöst försvunna och så är även ALLA Hillarys vinter täcken, så det är väll det jag kommer få lägga pengarna på haha.

Nej men åååh det kommer bli så sjukt kul verkligen! :D
 



Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: