Shoppinglista för Globen

Jag har typ tre tusen med mig men jag vill typ inte handla så mycket hästsaker för dom pengarna. Och jag har nästan allt jag behöver för att kunna rida 1 gång i veckan. Så min shoppinglista är mycket kort och billig. Det roligaste ska ju faktiskt bli att bara vara där, kolla på showen och träffa Tyra osv :)
  • Nya stallskor 
  • Kolla på ridbyxor
  • Kanske kolla på en tröja från HV polo
Som jag sa.. inte så avancerad. Jag ska egentligen bara köpa ett par nya stallskor för det är det enda jag verkligen behöver för mina har det gått hål på och ser ut som skit. Annars så är ridbyxor bara en bonus, lika som en tröja. Men jag längtar nu så sjukt mycket :D :D

Fotograf: jag - Stockholm horse show 2011

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: