Tävla bland storhästar?

Såg att vi fick en kommentar till det här  inlägget som handlar om att nästa år kommer ponnyer tävla i storhäst klasser med ryttare som är över 18. Observera att jag inte kan så välldigt mycket om det här så säg till om jag har fel haha! Men jag vet att man redan nu kan klassa upp sina ponnyer och tävla bland storhästar men då måste man skaffa en storhästlicens till sin ponny osv osv , men det som är nytt från och med nästa år är att man inte behöver ändra något utan när jag fyllt 18 kan jag bara anmäla mig och Hillary till en storhäst tävling om jag skulle vilja det :)

Om jag har kvar Hillary då skulle det ju vara kul att testa hur hon skulle mäta sig mot storhästarna. Dessutom kan man ju rida månge flera nya program. Sen kan jag ju bara flika in att när vi hade tävlingar här hemma red jag LA:4 på 70% och storhästen som vann red på 66% ;) ;) Nej men det skulle verkligen vara kul att testa, jag och lilla Hillary mot alla stora fina hästar !





Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Wilma

Jag tycker absolut att du ska testa, ge alla storhästar en match! Jah tror inte det blir några problem för er att vara med, ni är grymma helt klart, visa dom vad ni går för! :D

2012-11-30 @ 12:09:22
URL: http://Ziro.blogg.se
Postat av: Jane <33

Det skulle vara sjukt kul att se! :D

2012-11-30 @ 21:48:58
URL: http://ccanter.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: