Tips: Blogg till business

Jag tipsar verkligen om Tyras bok Från blogg till business. Den är sjukt bra och inspirerande. Tyra en stor förebild för mig. Och jag skulle verkligen vilja gå i hennes fotspår men det krävs ju en jävla massa slit, som jag faktiskt är villig och ta. Dock vill jag bli fotograf istället för modell. Något som oxå är svårt och eftertraktat. Så den här boken är verkligen inspirerande. För alla som har blogg faktiskt och tycker det är roligt och blogga och kanske vill utveckla den. Go Tyra! 

Jag har inte läst ut hela boken än men jag är snart klar (fick den idag). Den är väldigt lättläst och mycket bilder och stor text. Mycket tips och barndomsberättelser. Allt är bakom kulisserna kan man säga, man får vara med från början och det känns som man får en betydligt klarar bild av vem Tyra är.

Just nu har jag precis färgat håret (utväxten) och så håller jag på och målar naglarna. Sen har jag varit och solat med min kära pojkvän. Jag vet att det är dåligt att sola men det är mitt beslut och jag tvingar ingen annan att göra det. Men jag tycker det är ett snabbt och smidigt val om man vill få lite färg såhär på vintern. Och om man inte solar så ofta så gör det inte så stor skada. Om man inte har känslig hud vill säga.

Rödrosig Patricia med världens bästa bok :)

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: maja simonsson

sjukt bra bok alltså:)

2012-11-29 @ 19:03:57
URL: http://majjasiimonsson.blogg.se
Postat av: Elin

Är jättesugen på att läsa den!:D

2012-11-29 @ 19:49:01
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: