Torsdag!

Har precis kommit hem från att ha var och klippt mig. Hatar att klippa mig samtidigt som jag älskar det för håret känns så himla mycket finare än när det är helt slitet i topparna, men ändå så känns det alldit så himla kort! Men idag blev jag riktigt nöjd faktiskt! :D Det blev precis som jag ville ha det och jag är jätte nöjd!

Nu ska jag sätta mig och plugga in det sista inför vårt prov idag. Har prov i bokföring och jag är jätte nervös över att det kommer gå skit. Men vi får hålla tummarna för att det går bra, slutar 2 idag oxå så det kommer bli en välldigt skön dag. Rider för Malin ikväll som vanligt :)

 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Wilma

http://www.bloglovin.com/frame?post=644335507&frame_type=a&blog=3331235&link=aHR0cDovL3Bvd25pZXNrdmFsbGVyLmJsb2dnLnNlLzIwMTIvbm92ZW1iZXIvZnJpdHQtZnJhbS1mb3ItcG9ubnlyeXR0YXJlLW92ZXItMTgtYXIuaHRtbA

2012-11-29 @ 20:29:53
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: