Vilket flyt jag har!!

Den här dagen har vart så bra. Jag har verkligen värsta flytet och turen nuförtiden! Hazy var duktig idag, lite små stressad tack vare att shettisjävlarna höll på att sparka hela tiden (dom står i stallet intill ridhuset) så det var ju verkligen jätte irriterande. Men hon var duktig! Jätte mysig också haha, första gången. När jag hade ridit klart stod jag och bara gosade med henne i minst tio minuter. Klippte manen idag , tog bilder men det såg bara skumt ut så dom får ni se sen. Filmade i stallet också, håller på att redigera den. Kommer senare! Men det ser bara så skitigt och mörkt ut överallt. Bättre än inget? Får filma en bättre när det inte är vinter haha.
 
Jag höll på att frysa ihjäl dag, vet inte ens hur många tröjor jag hade på mig? Fettoväst ♥
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: