33 dagar kvar till...

Idag är det 33 dagar kvar till Stockholmhorse show!!! :D Är det nån mer än jag som ängtar överdrivet mycket haha? Det ska verkligen bli super kul och det är ju jag, Patricia och Vendela som åker ner tillsamans och vi har ju aldirg tråkigt när vi är tillsammans så det kommer ju garanterat bli kul ;) Försöker ju spara alla min pengar just nu så jag ska kunna handla massor, fast så fort jag säger nått om det till min pappa säger han bara : Haha men du har ju redan allt du behöver... Han förstår inte grejen... Som tur är fyllar jag ju år om 13 dagar (jag vet jag har koll på allt just nu haha...) så får önska mig massa pengar då :thumbup:

Nej ååååhh, nu när jag skriver om det så börjar jag bara längta ännu mer, skit också haha.

 


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: