Hoppträning!

Fy tusan vad det gick bra idag alltså! Hillary var super pigg och tokig som hon brukar vara men fy tusan va hon hoppade bra! Vi började med att värma upp på lite travbommar som vi la upp till ett litet kryss efterhand och galopperade på en volt på det. Sen red vi en linje och då började vi med att rida på 9 galoppsprång och sen skulle vi byta och komma på 7 haha. När jag kom på 7 kändes det sista som att det var 1000 meter kvar till hindret men hon hoppade av super fint!

Vi avslutade med att hoppa en bana och första gången hoppade hon så sjukt jäkla bra så jag vet inte vad haha! Hon bah gasa på och man kände hur hela hon var alldelles lycklig! :D Sen kom vi en gång till och då var hon lite trött men hoppade jätte fint ändå så jag är verkligen jätte jätte nöjd med henne !!:D
 
Nu har jag ingen film eller bilder från idag vilket är synd men här är två bilder från i sommras:

 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Elin

Älskar schabraket!:)

Svar: så fint :D
ZMURFS

2012-11-01 @ 18:43:04
URL: http://Slowmotionphoto.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: