Nytt!

Nu kan jag visa vad jag köpte i Västerås i....söndags? Nån gång i helgen var det iaf haha. Först va vi till Hööks för att handla upp mitt presentkort, fast det blev ju mer så vi fick lägga till lite. Men då köpte jag tröja och grimma från deras JH collection och båda två är superfina! Är så nöjd haha!

Sen stannade vi ju vid Chilli också och jag ville först inte gå med in men så  vart jag väll så illa tvungen, men när vi väl kom in typ sprang jag runt och tittade på allt och hittade en superfin filt med englands flagga på och jag sa att pappa hade inget annat val än att köpa den, den är så fin! :D

 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Elin

Fina grejer!:D

2012-10-31 @ 10:56:36
URL: http://Slowmotionphoto.blogg.se
Postat av: Johanna-12 år, Hästblogg!

Hur mycket kostade filten?:D

Svar: 200 :D :D / Sanna
Patricia Björkman

2012-10-31 @ 20:21:31
URL: http://ungallroundryttare.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: