Tisdag!

Jag och Vendela kom precis hem till mig från Surahammar. Vi båda är helt döda och har typ ingen ork till att göra nånting hahah. Men vi ska väll försöka hitta på något snart, vi åker i alla fall ut till stallet runt 4 och då ska jag först rida lite dressyr på Hillary och sen på kvällen ska jag hoppa Piccolo :D :D Det ska bli super kul verkligen, som jag har sagt förut så är jag helt kär i den ponnyn haha.

Men det är väll ungefär det vi kommer göra idag, sen får vi se vad vi hittar på när vi kommer hem från stallet.



Två bilder på Piccolo från dagen han kom.


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: