Jag vill ha en ny Kingsland jacka!

Jag vill ha en ny Kingsland dunjacka att ha i skolan. Det är ju världens snyggaste jackor helt klart! Jag tänker kolla på en billig i globen till skolan haha, jag tänkte ju ha min som jag har nu i skolan i vinter för jag trodde aldrig att jag skulle rida. Men jo tydligen så nu går ju inte det ;( Synd att dom är as dyra annars hade jag lätt köpt en till haha! Men jag är alldeles för fattig för det. Hoppas det finns nån i globen! :thumbup:
 
Jag vill ha en lång svart eller en svartlackad, dom är så sjukt jätte jätte vidrigt grymt snygga!!


      
 
En sån ↑ har jag nu, den är as skön och rätt så snygg. Den va snyggare förut haha! :D
 
 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Sara

haha du får väl köpa en på glada hästen imorgon då, de är ju 20% på alla vinterjackor ;)

Svar: jag har inga pengar? ;D
Patricia Björkman

2012-09-28 @ 22:48:13
URL: http://hamreryttarna.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: