You are my favorite mistake!

Den övergrymma ponnyn bara förvånar mer och mer. SJUKT vad bra hon är haha. Jag blir bara glad över att få ha henne, bäst hittills på tvåtusentolv kanske? ;) Det är verkligen hur kul som helst att rida henne, fixa med dom och ha Fölis osv. Jag trodde inte att jag skulle tycka det skulle vara så här kul. Men man blir verkligen as glad av dom! Bästa underbaraste ponnysar ♥ 



Jag red i ridhuset idag 1 1/2 timme, och om man kollar på filmen här över kanske man inte ser så öerdrivet mycket skillnad men det känns verkligen. Hon blir ju bara finare och finare för varje dag! Tjatar om det jämt, men shiet det är ju bara jätte sant. Jag gjorde bara lite små saker som vanligt, gör ju inget jätte avancerat på henne direkt hihi. Bästa!! :love: När jag rider henne lösgör jag henne mest, flyttar henne lite, halter, serpentiner sånna saker. Det är bara jätte konstigt men.. Jag tycker det är hur kul som helst, ändå skrittar jag bara och travar kanske nått varv max haha. Den ponnyn har mega jätte positiv effekt på mig :thumbup:

 
 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: