Animo Nashville

Kommer inte ihåg om jag har skrivit om dom här ridbyxorna förut eller om jag bara tänkte göra den men aldrig gjorde det haha. De har iaf pricis kommit in på cheval och jag tycker dom är hur coola som hellst. Fast personligen så har jag tröttnat lite på "jeansridbyxor" och tycker inte att d eär så jätte snyggt längre, men jag gillar dom här. Det är lite annorlunda och sticker ut. Men jag hade nog hellre velat ha dem om de hade varit enfärgade istället för jeans om ni förstår hur jag menar.

De finns att köpa på cheval för 2099:-





http://www.chevalridsport.se/shop/18597/art97/h5996/17525996-origpic-25dc6a.jpg

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: