Dagens Ridpass!

Måste bara börja med att förklara lite. Vi får frågor hela tiden om när vi ska byta bloggnamn och vi har svarat på det flera gånger både bland kommentarerna och i inlägg. Jag tror att jag själv har skrivit 3 enskillda inlägg om det och sen vet jag att Patricia även har skrivit om det. Och det vi skriver är att vi inte vet exakt vilket datum vi kommer få byta för det är inte bara upp till oss utan det är mer saker utöver det som ska fixas så sluta tjata så mycket haha, det kommer när det kommer ;)



Red för Malin idag och det gick super bra! Hon var lite stel och springig i början men efter lite övergångar och mjukgörande så vart hon super fin. Hon tog halvhalterna välldigt bra och kändes mjuk och följsam. Vi jobbade mycket med skänkelvikningar och hon flyttade välldigt fint och var super duktigt haha!

OCH IMORGON ÅKER JAG TILL GÖTEBORG!!!!! Jag har längtat så mycket det kommer bli hu kul som hellst!
 


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Filippa ♡

SKA OCKSÅ DIT IMORGON!! :'DDDD

2013-04-26 @ 21:00:18
Postat av: emely

hej! :) vad har ni för typsnitt på era namn som är längst ner i inläggen? :)

2013-04-27 @ 20:04:39
URL: http://baszek.blogg.se
Postat av: Anonym

BLOGA, bloggen blir tråkigare och tråkigare för varje dag som går!

2013-04-27 @ 22:05:48
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: