Dressyr på volten!

Förlåt att det inte blev så mycket uppdatering igår, men jag var i stallet jätte länge igår och när jag kom hem var jag så sjukt trött så jag pluggade bara lite sen var jag tvungen att gå och lägga mig för jag kunde verkligen inte hålla mig vaken...

Igår red jag dressyr på volten och det gick jätte bra. Har ju inte ridit dressyr på henne ute så mycket så hon vill ju hellre gasa i galopp än att göra masa tråkiga öppnar haha ;) Och eftersom jag har utomhus tävling ganska snart så jag känner att jag måste börja rida lite mer utomhus just nu. Såå i början var hon ganska stark och ville bara framåt hela tiden, men jobbade mycket med övergångar och tempoväxlingar och tillslut lyssnade hon super bra! Red igenom ett av FEI programmen också och hon skötte sig hyfsat bra.



 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Carro

Vart har du köpt det där tränset? :)

Svar: Det är beställt från ponnyprakt men de har tyvärr stängt ner affären :(
ZMURFS

2013-04-29 @ 13:06:24
URL: http://skimmelsto.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: