Göteborg Horse Show!

Åkte ju ner till Göteborg i fredags och åkte till skandinavium tidigt på lördag morgon. Vi hade biljetter till hela dagen både lördag och söndag så vi var på Skandinavium i 14 timmar i lördags så vi var helt slut när vi kom hem haha! Vi hade iaf super kul och det var jätte kul att få se alla World Cup finaler och GP ponny för det har jag aldrig kollat på förut. Det är ju ganska annorlunda från Globen för i globen är det ju mycket mera show och inte så mycket tävlingar så det var kul också. Mässan var också sjukt mycket större än globen haha, hittade knappt där inne även fast vi gick flera timmar varje dag.

Köpte ett par ridbyxor och det var det enda jag fick med mig och jag är så sjukt stolt över mig själv haha! Brukar ju sluta med att jag köper 23424 saker mer än vad jag har tänkt mig och nu hade jag inte tänk köpa något alls och det lyckades ju nästan haha.

Lite mobil bilder från helgen,vi hade super bra platser verkligen!





Hittade mitt drömträns haha, synd bara att det kostade upp emot 5000:-....


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: