Sista skoldagen!

Idag är det torsdag och den sista skoldagen för mig på ett bra tag. Imorgon åker jag till Göteborg och är där tills måndag sen är vi ju lediga tis-ons :D Idag har jag tre lektioner, eng, FE och specidrott och efter det ska jag till stallet och träna för Malin. Så det är så min dag ser ut haha. Just nu ligger jag hemma i min säng och halv sover, börjar om 2 timmar så jag har ju gott om tid på mig.

Har legat och kollat på Lost nu på morgonen, är det nån av er som kollar på det? Jag är på säsong 2 just nu och jag är helt fast verkligen. Jag kollade på det när det gick på tv men har glömt bort allt så jag kollar om nu och det är så bra! Aja nu börjar jag svammla om saker så snart kommer det här inlägget vara flera sidor långt med bara babbel så slutar nu haha.


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: