Åker till Gimmersta!

Ska snart åka iväg hem till Wilma och Elvria igen! Känns som att det var jätte länge sen jag var där mmen det var ju bara nån vecka haha. Har vart i skolan en snabbis också, började 1 slutade 20 min senare.... Men ja, vi får se hur mycket jag kommer kunna uppdatera i helgen men jag ska försöka skriva så mycket jag kan. Tar med mig system kameran den här gången också så kanske kan ta lite bilder. Men nu ska vi åka så jag hinner inte skriv aså mycket mer än så haha. Men nu vet ni iaf varför det kanske kommer bli lite dålig uppdatering från mig de kommande dagarna :)

Lite bilder på oss från i sommras när vi vart ner till Koster :
 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: