Film från igår!

Jag red Hazy på lektionen igår. Jag skulle rida henne före, men det gick verkligen inte alls. Hon var helt okoncentrerad och hoppade bara omkring. När jag äntligen hade fått henne lite lugn ringer nån idiot på dolt tjugo gånger så jag måste ta upp mobilen tillslut, efter det funkade ingenting igen. Så jag hoppade av och gick med henne (för jag ska göra de när hon är jätte stressad) då var hon bara ännu jobbigare och hoppade omkring så jag gick upp med henne till stallet och frågade om jag fick rida henne på lektionen istället.
 
Hon vart ju lugnare och bättre då, men fortfarande helt sjukt pigg och jätte jobbig. Här är en film från igår!


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: