Hiss/diss?

Det här quiltade (mamma sa att mönstret kallades så) mönstret har blivit allt mer populärt. Det är ju faktiskt ett mönster som funnits bland hästkläderna väldigt länge. Men nu har det här mönstret och jackorna blivit väldigt polulärt bland vanliga kläder.

Jag tycker det är skit snyggt!! Jag är nästan lite kär i alla västar, jackor som har det här mönstret. Än så länge har jag inte köpt någon sån här jacka. Var nära att göra det i Globen, en HV Polo, men då fanns den inte i min storlek (jag typ grät då). 

Vad tycker ni? Hiss eller diss till det här nypoplulära mönstret?


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: johanna

Var gärna med i våran täving!
http://stallsackum.blogg.se/2013/february/tavling-basta-vinterbild.html#comment

2013-02-26 @ 14:09:27
URL: http://stallsackum.blogg.se
Postat av: alwa

HISS!!! jag älskar det!!! :D

2013-02-26 @ 14:56:07
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: