5.

* Jag har något välldigt kul att se fram emot men kan inte berätta så mycket om det än :D

* Jag har sen i förrgår börjat tro på horoskop, det är läskigt va mycket det är som stämmer hahaa!

* Jag har åkt bil från Sverige ner till Belgien haha.
Det var super kul men jag var ganska liten, typ 5-6 år. Vi åkte ner för att hällsa på några kompisar som hade flyttat ner dit från Sverige.

* Jag är en riktigt vinnar skalle och hatar att förlora!
Speciellt på sånna små saker som t.ex. kortspel eller brädspel (heter det så?) När jag var mindre försökte jag JÄMT fuska och jag var faktiskt riktigt bra på det också haha!

* Jag har jätte lätt för att gråta till filmer.
Det värsta jag någonsin har gjort var nog att kolla på the Notebook på flyget till New York. Fick typ pausa filmen hela tiden och gömma mig under min filt så att inge skulle kunna se mig hahaha!

Haha Sanna Viberg 5år i Belgien :


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: