Dagens Ridpass!

Hoppade ju för Carina idag och det var kaos haha! Hon va så sjukt pigg verkligen och när jag red fram och skulle galoppera på långsidan började hon göra byten i vartannat haha, visste inte ens att hon kunde ;) sen när vi började hoppa var det också full fart men inte så farligt ändå. Hon hoppade fint men sen började jag krångla med mina händer så då vart det lite kaos men så länge jag gjorde rätt så hoppade hon super fint!

Och ni skulle ha sett henne innan träningen när jag stog och borstade henne, hon va helt knäpp och kunde inte stå stilla. Jag filmade lite men då var det inte så mycket men kan lägga upp det och visa sen ! Men här är två bilder på henne i alla fall, hon ser så dum ut haha!


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: charlotte

du vet att det är mink skin i dom där grimmorna va!?

2013-02-01 @ 10:28:16
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: