Justin Bieber

Har vi några galna Justin Bieber fans bland våra läsare kanske? Jag kan säga att jag har drabbats av hög Bieber fever.. men bara i smyg. Haha. Nej men som många redan vet så ska han ha en till konsert den 24 april. Biljetterna släps imorgon. Jag vill så gärna gå men har inga pengar just nu och jag vill ha en kamera så jag vill spara oxå. Jag vart så sjukt deprimerad.. Men jag får åka och kolla på han någon annan gång.

Ska någon av er gå?


Han är ju så sjuk snygg på dom här bilderna...

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: M A T I L D A'

Jag ska gå den 23! Blev så sjukt glad när vi inte fick några till 22 och sen fick reda på att det blev en extra konsert den 23!!:D

2013-01-31 @ 12:25:11
URL: http://matildajjansson.webblogg.se
Postat av: Amanda Josefsson

Jag ska gå både 22 och 23, hade planer på att försöka få Meet and Greet biljetter till den 24 också, men de kostar nästan 3000 och isf har vi lagt ca 6000 på bara biljetter, och då vi bor i GBG så är det en bra bit att åka + hotell + shopping os.v... :/ Segt men får fortfarande två konserter varav den 23:de är det golden circle :D

2013-01-31 @ 20:02:08
URL: http://mandie.nu
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: