Samshield hjälmar!

Jag har nästan lite svårt för dom här hjälmarna. Jag tycker dom kan vara så sjukt snygga på vissa personer men sen på andra så är dom så fula så jag vet inte vad haha! Det är ju så med allt att vissa passar i vissa saker och andra inte, men med just dom här hjälmarna finns det ingen mellanskillnad. Antingen så passar man skit bra i dom eller så är man skit ful. Jag skulle verkligen inte passa i den hjälmen, haha skrattar bara jag tänker på det för jag skulle verkligen vara as ful! Men önskar att jag skulle passa i den för dom är verkligen fina! Tänk en med guldigt swarovski på till dressyrtävling, det skulle va super fin!

Men på ett sätt är det också tur att jag inte passar i dem för dom är ju så sjukt dyra, den billigaste jag hittat låg på lite över 5000 och den dyraste kostade 16000 och det har jag inte lust att lägga på en hjälm och då spelar det ingen roll hur fina dom är;)

Sam105Sam106

Den för 16 000 :

Sam109

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Evelinn Bladström

16000:-! Men riktigt snygga var dom allt! :D

2013-01-31 @ 12:40:14
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se
Postat av: Anger

HELT RÄTT, så jävla överskattade!

Svar: Hahaha eller hur!
ZMURFS

2013-01-31 @ 17:07:10
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: