Sista Januari!?

Har det redan gått en månad av 2013?! Det har ju gått hur fort som helst och om det fortsätter så här så är det ju snart jul igen! Januari har varit sjukt kul och jag har gjort massor, annars brukar ju det vara en ganska seg månad när skolan börjar igen och massa snö och kallt. Men den här månaden har jag verkligen gjort massor med saker och har till och med varit tvungen att ta bort massor för jag har inte haft tid. Nu i februari så ska jag börja träna ordentligt med Hillary inför alla tävlingar som börjar snart. Åååh jag har längtat så mycket! :D Jag är ju anmäld till den nationella här hemma i Fagersta i mars men just nu är jag reserv så får hoppas att några strycker sig så jag kommer med nu när det går hemma och så....

Men i alla fall, idag är det torsdag och jag har en eller två lektioner. På eftermiddagen åker jag ut till stallet med specialidrotten och tränar för Malin på Piccolo tror jag. Det är han jag brukar rida i alla fall så antar jag ska rida han idag också. Senare på kvällen tränar jag Hillary för Malin också :)




Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: