orkar jag så orkar du

Jag har börjat rida extremt dåligt. Förra året när jag red ordentligt alla dagar i veckan red jag så mycket bättre. Det är verkligen så att jag märker de, usch! Jag skulle vilja börja hoppträna igen också, men det går inte. Tyvärr, riktigt värdelöst. Jag vill iaf börja rida mer i veckorna, ordentligt. Nu längtar jag bara tills snön smälter, då kommer jag somsagt få bättre möjligheter med Hazy. Synd att det bara är januari och flera månader till snön är helt borta. 
 
Jag vet att jag ska få rida två ponnysar ibland, eller jag har blivit tillfrågad som "hjälp" så det kommer bli jätte kul. Men de kommer fortfarande inte vara samma sak som förut. Jag vill rida nästan alla dagar i veckan, ordentligt. Jag slutar sent, lektionerna hinner börja innan jag hinner komma till stallet då har jag ingenstans att rida. Just nu har jag tappat min sits, mina skänklar bara flyger omkring och händerna ska vi inte ens prata om. Jätte illa verkligen!! Jag måste göra nånting åt det här nu, men jag har ingenaning om hur.
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Ebba

Hej :) jag har en fråga :) hur gör ni så att det står era namn längst ner i inlägget som t.ex. /Vendela :) Snälla svara !!!!! tacksam för svar :)

Svar: vi har små bilder gjorda i photoshop som vi lägger in! :)
ZMURFS

2013-01-31 @ 20:50:29
URL: http://dayswiiithebba.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: