Dagens Ridpass!

Hillary var verkligen super pigg idag haha! När jag började var hon super fin och lyssnade jätte bra men så fort jag började kräva lite mer av henne så vart hon lite sur haha. Men hon va jätte fin idag, red lite skolor, mycket tempoväxlingar och övergångar. Hann också med att rida igenom lite program och det gick väl bra men välldigt fort haha.
Imorgon ska jag vara funktionär hela dagen så får se vad jag gör med Hillary imorgon, antingen rider jag lite dressyr eller rider ut om tävingarna inte är slut alltför sent :)



Två bilder från i sommras, usch nu är man verkligen trött på den här vinter/våren haha!

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Sabina

ÅÅ, nu när man kollade på bilderna så vart man att längta till sommaren :)

2013-04-01 @ 07:36:53
URL: http://smebacksflikka.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: