Dålig uppdatering från oss!

Känner mig jätte taskig just nu haha, har inte bloggat alls på flera dagar och Patricia kämpar på och blggar hela tiden medan jag och Vendela bara helt försvunnit. Nej vi får skärpa till oss lite haha!
Kort sammanfattning av de senaste dagarna:

ONSDAG: hoppträning för Carina, Hillary var hel tokig haha!
TORSDAG: Red ut i skogen med Hillary och senare på kvällen kom Vendela hit.
FREDAG: Vi åkte till västerås och shoppade
LÖRDAG: Hade morgon och lunch fodring i stallet. Jag och min kompis Maja red lite på Hillary i ridhuset. Sen på kvällen åkte vi iväg på påskmiddag.

Idag har jag em och kväll i stallet och så ska jag hinna rida också. Ska sätta mig nu och fixa några tidsinställda också så det inte blir helt tomt från mig igen haha!



Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: