Lathetens favoriter topp 5

Skönaste just nu:
  • Sova tills man vaknar
  • Sitta och filosofera om allt möjligt¨
  • Känslan efter att man är klar med något tungt/stressigt
  • Känslan efter ett träningspass
  • DET ÄR PÅSKLOV!!!!!
Nu sitter jag i skolan och ska snart ha svenska. Sen slutar jag kl 2 och då är det LOV!! Jag älskar påsklovet, det och sommarlovet är bäst. Jag ska äta såhääääääär |----------------------------------------------------| mycket godis udner påsk. Det unnar jag mig när jag inte åt något godis alls förra påsk eftersom jag hade godisförbud. Sen ska jag klippa mig och så fyller jag år veckan efter så vi ska fira mig. Älskar påsk!

Vad ska ni göra under påsklovet? :-)

 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: EMILY

Grattis i förskott :D

Svar: Tack! :)
ZMURFS

2013-03-28 @ 12:43:59
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: