nej jag är inte död

Det är faktiskt sant, jag är inte död. Men jag har inte bloggat på flera dagar nu, vet inte varför men jag lovar att vara tillbaka ordentligt igen när "förändringen" har skett. Men det kommer bli super bra!!  Det är rätt mycket som har hänt, jag är nite direkt på topphumör just nu alls. 
 
ONSDAG: Var i skolan och red lektion.
TORSDAG: Åkte till Västerås, tränade sen åkte jag till Sanna.
FREDAG: Vi och Hanna åkte till västerås och shoppade.
LÖRDAG: Hade morgon och lunch fodring i stallet hos Sanna. Efter de åkte vi till hennes släkt haha.
SÖNDAG: Sov hos Sanna. Gick upp och mötte Hanna, var med henne tills jag åkte hem. Tränade och sen kom Ida som sover här inatt. 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: sbkagility.blogg.se

Du har en så himla fin bakgrund! :) Vill också ha en sån fin!

(Kika gärna in på min blogg å lämna en kommentar) :D

2013-03-31 @ 23:25:38
URL: http://sbkagility.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: