Sommarjobb

Jag är i stort behöv av ett sommarjobb men det är så svårt i denna lilla stad!!! Och jag orkar verkligen inte pendla under sommaren, no way. Jag har sökt på Seco och Coop. Men känns som jag behöver söka på fler ställen. Har ni några förslag på vart man skulle kunna söka?

God morgon på er i alla fall. Jag har hunnit tagit en stor frukost och nu sitter jag och läser bloggar och folisoferar lite. Vi har valt ett nytt bloggnamn till bloggen men mer info om det kommer sen.. spännande ;-)


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Matilda Jansson

Har sökt ungefär 7 sommarjobb nu och inte fått ett enda, det är ganska surt och man tappar gärna suget att fortsätta efter det 4e :/

2013-03-29 @ 11:24:23
URL: http://matildajjansson.webblogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: