no freedom til we're equal damn right i support it

Alltså jag älskar macklemore & ryan lewis, älskar ♥♥♥

Idag ska jag försöka gå till skolan, inte behövt käka nått för att inte få världens huvudvärksanfall än idag. Känns ju lite lovande iaf. Vi har bara två lektioner idag, media produktion som är as kul, litteraturen är ju inte lika kul. Men vi får väl pina oss igenom de ändå haha.. Ska ha Simba idag, det ska bli såå mysigt. :D

Jag måste in till Magic Lines i vilket fall för dom ska fixa min navel piercing. Jag var tvungen att ta ut den i tisdags på akuten och får inte i den igen. Har ingen lust att betala flera hundra för att ta om den, men dom trodde inte de skulle vara några problem att få i den igen så de känns ju skönt ;)
 
I helgen ska jag bara ta de lungt. Skulle ridit KM imorgon ju, men ska inte vara med somsagt. Tråkigt men ändå skönt. Kanske följa med en kompis på en tävling på söndag, beror på hur jag mår men hoppas de skulle vara kul att komma ut lite. Storhäst hopptävlingar, och första omgången av div 2 om jag inte minns del!!! Kanske händer något mer än vad de gör på dressyrtävlingarna lol..
 


My idol

vendelanamn_512b50969606ee01f8d19644-1
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: