Vill rida

Vet ni ens när jag red senast? Ni kanske kommer ihåg att jag bröt fotleden i somras. Det var ett bra jäla tag sedan. Det var sjukt lång återhämtningstid för foten, innan jag skulle bli helt återställd. Skulle väl säga att jag var helt återställd i oktober typ. Fast helt återställd, nja, mer till 90%... att bli 100% återställd kan ta upp till flera år. Jag kommer aldrig få full rörlighet och kommer alltid vara lite tjockare kring höger fotled än vänster. Sånt får jag leva med. 
 
Sista jag red var en enstaka dag i december. Sedan dagen innan KM förra året och det var 2 november. Och det var bara enstaka gånger. Jag kan räkna gångerna på en hand som jag ridit sedan jag bröt foten. Och nu saknar jag ihjäl mig. Vill rida!! Saknar ridningen något otroligt. Saknar framförallt träningarna, när jag och Celine var mitt uppe i tävlingssäsongerna och tränade hela tiden och vi tränade för att bli bättre och bättre. Det var verkligen en rolig tid. 

Jag önskar jag hade pengar till skyarna, och tid - DÅ hade jag haft häst nu!

 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Anonym

Det är bara att säga till någon dag om du vill rida :)

2014-02-25 @ 12:39:16
URL: http://ponnynceline.blogg.se
Postat av: Karolina / Team Enebäck

Kan du inte rida kompisars hästar? :) Skulle bokstavligen DÖ om jag inte fick rida haha ;)

2014-06-08 @ 00:05:33
URL: http://teameneback.com
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: