Kommer vi tillbaka?

Hejsan, längesen! Vet inte riktigt vad som hände, men vi (jag) gick in på den här bloggen och kollade genom våra gamla inlägg, och jag började sakna den här bloggen lite. Haha. Så jag frågade (tvingade) Sanna och Vendela att börja blogga på Zmurfs igen och nu är vi här.

Vi kommer blogga här mer eller mindre. Inte lika helhjärtat som innan. Vi bloggar när vi känner för det och vi bloggar om vi hr något kul att blogga om. Får vi rolig respons av er, att ni tycker det är kul att vi är tillbaka kanske vi till och mer fortsätter. Vi ville inte att bloggen och ni läsare skulle bara försvinna. Vi hade ju riktigt kul här en gång.
 
Jag bloggar fortfarande på min egna blogg som ni hittar här och vendela på sin, här. Sanna har vl typ dött på sin egna blogg men hoppas att hon kanske är lite mer delaktig här ;-)
 
Hoppas ni är lika glada som vi. Kram på er!
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Sabina

Kul om ni nu kommer tillbaka och bloggar som ni gjorde förr :) Saknade lite den tiden då det alltid var skoj att kolla in eran blogg då det alltid var något att läsa :)

2014-02-03 @ 15:33:52
URL: http://smebacksflikka.blogg.se
Postat av: Vendela plymens

JA kom tillbaka!!!!

2014-02-03 @ 20:15:46
Postat av: Vanessa

Kom tiibakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2014-02-06 @ 16:15:30
URL: http://m.nattstad.se/vanessaandersson
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: